Jednom me je prijateljica (bivša) pitala da zašto tako basnoslovno plaćam akademiju (PPC akademija – prva generacija ;)) kad na YouTube-u ima hrpetinu tutorijala koje nas uče kako se koriste Google Ad-ovi?
Ovdje ću odmah ubaciti i onu staru narodnu „to je tebi 5 minuta“ jer sam eto sposobna napisati nešto iole pametno u par minuta. Kreativnost, pamet, sreća…ko će ga znati, ali na kraju dobro ispadne.
No da, zašto da plaćamo i to dosta tamo neke ljude koji će nam pričati o nečemu što imamo besplatno na internetu. Na prvi pogled pitanje ima smisla, ali na drugi i sve ostale poglede, nema.
Ja sam joj uzvratila protupitanjem: Da li ti misliš da će nas Google naučiti kako da mu ne dajemo novac? Kako da osiguramo klijentu što više za istu vrijednost? Da, baš luzeri sjede u Googleu i besplatno daju savjete kako da ih upropastimo.

Nismo si više frendice, pa nije ni više bitno njeno mišljenje. Uglavnom najpametnije ljude na svijetu izbjegavam, dosta mi je Dunning – krugerovaca koji postavljaju pametna pitanja i žive u nekom svom svijtu i kukaju i omalovažavaju tuđi rad i trud.
Uglavnom tu basnoslovnu cifru sam platila ljudima koji su uložili godine truda, rada, učenja, sjedenja do kasnih noćnih sati da dođu do zaključka kako da sa što manje novaca klijent bude zadovoljan. To ja plaćam, ono što ne zna baš svako jer mu se eto, baš kao meni, ne da gledati svaki tutorijal i lupati po tastaturi mjesecima da nešto novo shvatim. Jer ljudi s iskustvom će mi pomoći da se ne zadržavam i ne radim greške koji su oni već napravili.
Isto tako je i s ostalim školama, tečajevima; stalno se nešto novo dešava u glavama IT-evaca koji su zaduženi za algoritam neke društvene mreže. Pogotovo kada se zaposli neki novi junior account developer nešto nešto i da se iskaže šefu ide izmišljati toplu vodu…i onda svi mi patimo.
Eto, zato se treba stalno upgrejdati  i učiti o novostima, jer ono što je danas aktualno, vrlo vjerojatno će prekosutra biti zastarjela linija. A bitno je biti u trendu i prilagoditi se promjenama.