Zašto svaki političar koji drži do sebe i svoje političke karijere treba imati osobu koja se razumije u odnose s javnošću, politiku i kulturu?
Zato!
Mnogi političari podcjenjuju društvene mreže jer su si svi važni i misle da su glavni mange u selu i da to njima ne treba, već je dovoljno pojaviti se u lokalnoj birtiji, no zaboravljaju da im glasačko tijelo lagano izumire. Dolaze mladi kojima je politika zadnja rupa na svirali i neće ih napaliti upaljač s HDZ u srcu ili Tako mi Bog pomogao Domovinski pokret. Osim što će naučiti lijepo se obući, lijepo pričati i obraćati se na kulturan način svom biračkom tijelu, naučit će se ponašati pred kamerama i novinarima jer nije cool dati izjavu sa sunčanim naočalama na glavi ili nosu, neuredne brade i razdrljene košulje pa neka se vidi sva raskoš dlaka.
Dakle, osim što je potrebno malo mudrosti, uljudnosti, poštovanje i poniznosti potrebno je sniziti svoj ego. A tu će vam pomoći profesionalna osoba tj. agencija. Vjerujte mi, ne možete sve sami, jednostavno ne stignete hodati po birtijama i lokati s glasačima, razmišljati o rupama na cesti, čagljevima i komarcima, a da vam je pritom na prvom mjestu kako ćete se obratiti putem bilo kojeg komunikacijskog kanala ljudima oko vas.
Jednostavno ne mogu da se ne prisjetimo ovog bisera, i baš radi ovakvog ponašanja, nije uspio u naumu da ponovo zasjedne u Banovinu 😊
Još jedan biser koji je imao krivu političku strategiju i način na koji se vodi kampanja (naravno tu je bitna stavka i ego, jer svako normalan će mu reći da radi krivo, ali kada je netko ranjen, onda ne preže ni pred čim.)
Istina, potrebno je biti malo drugačiji, možda na rubu ekscesa i simpatični da vas mediji primijete, iako je to bitnije za velike gradove, za manje lokalne jedinice to nije od krucijalne važnosti, no važno je biti svoj i dosljedan.
Osobno imam iskustvo u političkom životu i kampanji, od 2456 kandidata za parlament koji su imali mogućnost predstaviti sebe i svoj program na društvenim mrežama, u medijima je završila upravo moja kampanja. A cilj kampanje je bio da dobijem barem 15 glasova da ne završim u luzerima izbora za koje nisu glasali ni vlastiti roditelji (a i nisu mogli jer sam bila na listi u drugoj izbornoj jedinici).
Što se tiče cijene:
Po potrebama i željama političara i budućih političara, ali nisam Alex Brown!
Ako je meni je ovo 5 minuta, tebi je ovo onda par kuna!
Budite slobodni angažirati me i za savjetovanje, posvetiti ću Vam se i više od pet minuta. Jer elektra ne prima višak kava i ćevapa kojih ne stignem popiti i pojesti!
Želite biti u toku s najnovnijim marketinškim trendovima? Pretplatite se na naš newsletter!
Informacije o agenciji
ZLO I NAOPAKO, obrt za usluge, VL. MAJA ILČIĆ
OIB: 99299040084