Ja sam Maja, za one koji me još nisu uspjeli sresti u bespućima interneta jer me ima na svim mogućim društvenim mrežama (još samo me nema na plotu), već se šest godina bavim fenomenom zvanim Društvene mreže te fenomenom nama uz uhljebe najomraženije riječ; Influencer marketing.
Prije šest godina sam otvorila svoju agenciju osebujnog imena Zlo i naopako i moj glavni posao mi je bio Influencer marketing koji je bio baziran na praćenju, rastu, unapređivanju jedne od naših najjačih youtuberica koja je na njenu sreću ili nesreću i moja kćer. Nije da se hvalim, ustvari hvalim se, no nabrojat ću samo par uspješnih projekata koje smo ostvarile zajedno; humanitarne akcije i pomoć djeci u domovima i mladima općenito, obišle smo 110 gradova u Hrvatskoj i upoznale preko 3500 pratitelja, izbacila je knjigu Planet Nika koja je prodana u skoro 7000 primjeraka (prvi dan prodaje smo išli naručiti drugo izdanje), suradnja s vrlo impozantnim klijentima Microsoft, Panasonic, Submarine, A1, Foreo, Esencce, Nyx, T-com, eKupi, ShoeBeDo, adidas, Noelle, Blitz, Continental, Nivea, Cedevita, L’Oreal, Roses, Smoki, Chupa chups, Pickboxnow, Arena, Booking, Profil, Ledo, 2ifilm, dm, bolt, 24sata, HuHIV, Guess…, svoj vlastiti show u Splitu u Cinestaru s prijateljem i mađioničarom Lukom Vidovićem, uloga u dugometražnom filmu Ideš Idem koji se mogao pogledati u kinima, Sinkronizacija najpoznatijeg i najboljeg dugometražnog crtića Kralj lavova, posudila je glas i u crtiću Spiderman i Sonic, suradnja s našim najsimpatičnijim glumcem Mirom Čabrajom u MC showu te je bila najmlađa gošća renomiranog talk showa kod Aleksandra Stankovića Nedjeljom u 2, i na kraju bila je proglašena jednom od 100 najmoćnijih žena u Hrvatskoj.
Sada kada sam vam malo približila ono što sam radila i pod što sve mogu staviti bez imalo lažne skromnosti moj potpis želim vam reći zašto sam počela snimati ove SM tip-sove i pisati blogove. Iako mi ovih šest godina ne daje neki veliki kredibilitet u poznavanju društvenih mreže, pogotovo zato što će se valjda hrpu toga promijeniti dok ja editiram i objavim ovaj video i tekst, ipak mogu reći da sam dosta upoznala zajednicu, pratitelje, ciljanu publiku, a i pomalo razumijem kako radi algoritam društvenih mreža.
Osim što sam se uz formalno školovanje koje je bazirano na IT-u (FOI konkretno) potrudila završiti par akademija, škola i tečajeva jer cjeloživotno učenje mi je jako bitno. Stoga bih vam htjela predstaviti ljude koji su me inspirirali i upućivali na ovom mom putu i koji su me naučili stvarno puno toga, a što se vidi iz priloženih rezultata. E da, još jedna bitna stvar koja mi je dala vjetar u leđa i podigla samopouzdanje (sad će neko moj reći: pa kud više…ovako si uobražena, a nisam, nego živim po onome kako zračiš tako privlačiš) da počnem ovo ovako javno raditi je osoba koju godinama gledaš po svim relevantnim i bitnim emisijama, konferencijama, festivalima kao renomiranog predavača i stručnjaka i koju se pita za svaku sitnicu u političkom životu, a koja je moju malenkost tažila par informacija iz mog područja djelovanja. Dakle, očito onda nešto radim dobro.
No, da se vratim na osobe koje su me inspirirale i usmjeravali, veliko hvala Miroslavu Vargi, osobi koje se valjda i Google boji jer im je pokupio sve moguće certifikate, usput hvala i svim dečkima iz Escape studia iz Osijeka koja definitivno ima vrhunske ljude za digitalni marketing i Google oglašavanje, te jednog od najvećih stručnjaka u Google Analyticsu Zorina Radovančevića. Kažem vam, oni toliko razbijaju taj Google da u njemu stalno izmišljaju nešto novo jer im sve certifikate pokupe. Hvala i Martini i Damiru koji su mi kroz Londonsku školu odnosa s javnošću otvorili neke nove vidike i horizonte, i bome sam naučila dosta o kriznom komuniciranju, a i ostale komunikacijske vještine mi više nisu strane i kako zadržati stečenu reputaciju te sve tajne javnog nastupa. Ne, nisu me učili da zamišljam sve ispred sebe gole, već da radim na sebi 😉
Osoba koja mi je objasnila i pomogla oko enigme zvane SEO, Barbara Slade Jagodić je toliko divna, stručna i opičena da su sve njene kampanje naprosto pomele sve živo. Hvala joj na inspiraciji i idejama. Na kraju ću se zahvaliti i Davoru Bilmanu, onom iz Super talenta i onom iz Zvijezde plešu…e taj, uvijek zgodan i super obučen. On me naučio kako pristupiti ljudima općenito, kroz spektar boja i skeniranje ljudi. Mislim da ću i o tome pričati i pisati. Spomenut ću i Marka i Sandru, ima tu stvarno hrpa divnih ljudi, nagovorit ću ja njih da dođu k meni i da ih vidite i čitate.
Kratko predstavljanje koje mora imati svaki ozbiljan web, neće ga baš puno ljudi pročitati ali neka se nađe, baš kao i diploma s faxa, imaš ju, a ne koristiš ju 🙂
Ako je meni je ovo 5 minuta, tebi je ovo onda par kuna!
Budite slobodni angažirati me i za savjetovanje, posvetiti ću Vam se i više od pet minuta. Jer elektra ne prima višak kava i ćevapa kojih ne stignem popiti i pojesti!
Želite biti u toku s najnovnijim marketinškim trendovima? Pretplatite se na naš newsletter!
Informacije o agenciji
ZLO I NAOPAKO, obrt za usluge, VL. MAJA ILČIĆ
OIB: 99299040084