Već sam pisala, a i pričala o svim našim društvenim mrežama da kažem kome su one potrebne?
Svima!
Znate onu, ako nije na Facebooku nije se ni dogodilo…to je stara narodna poslovica iz ne znam… 2009. godine, a danas se može proširiti i na Instagram i Tik Tok, nešto sitno i na Twitter.
Naravno da ću naglasak staviti na poslovne profile i kako unaprijediti svoje poslovanje preko društvenih mreža, jer budimo realni, na privatne profile ne možemo utjecati ni da moramo. Ako je netko idiot, nema tog tutorijala ili tipsa koji će mu objasniti da se sramoti i radio idiota od sebe na javnim bespućima interneta.
Dakle, kome su potrebne? Svima, čak i onima kojima ne trebaju, jer baš kao i web stranica, stranica ili profil na društvenim mrežama je naša digitalna vizit karta, osobna karta…nešto o nama što će našem klijentu, potencijalnom klijentu/kupcu uliti povjerenje da kod nas ostave svoj novac.
Mnogo ljudi oko mene je nezainteresirano za društvene mreže, jer im je to dodatni nepotrebni trošak, mali su i ne treba im marketing, sve štima i sve je ok, ima se dosta posla, pa onda od strinine sestrične mali od ujaka napravi neku objavu koja je čist ok, al je jednom u tri mjeseca itd….uglavnom, sve je funkcioniralo i sve je bilo super do jednog dana…taj jedan dan je bio covid 19, drugi dan je bio potres, treći dan je bio meteor, peti dan je poplava…i sad zamislite kad se ovo sve dogodi praktički od jednom. Sve je stalo…panika! Mnogi su mijenjali svoje osnovne djelatnosti, neki su se prebacili skroz na Internet, a neki su lutali u panici što i kako jer se mali od strinine sestrične ne snalazi baš u novonastaloj situaciji.
Sad ćemo napraviti sve da vratimo bar 10 posto prodaje, da bilo što prodamo čak ćemo otvoriti stranicu na Facebooku i profil na Instagramu…sve ćemo napraviti da se vrati prodaja robe ili usluga u normalu.
Ok, nema problema, no morate biti svjesni da je za tako nešto bitan kontinuitet. Tu samo želim naglasiti da su u šustera najgore cipele, nije da se opravdavam! Ništa se neće poboljšati preko noći, nećete dobiti sto tisuća novih klijenata i prodati 500 000 komada vašeg proizvoda ili usluge.
Osobno sam sudjelovala u prodavanju domaćeg voća i povrća iz naših OPG-ova jer tržnicama je bilo zabranjeno da rade. Naravno da je tu bilo svega, ali su se ljudi uspjeli organizirati, i samo oni pametni će nastaviti s radom na društvenim mrežama jer …nakon Covid-19 može doći jetle Covid 20!
Mnoge tvrtke, a pogotovo male najviše se užasavaju marketinga i on im je glup i nepotreban i bez veze i bacanje novaca jer njima nikada nije pomogao.
Probajte izumiti u svom podrumu nešto što će poboljšati ovaj svijet i olakšati život svakom čovjeku. Bilo što, čak i nebitno što, al bitno da radi. I držite to u podrumu i nitko za to ne zna…osim susjeda i prijatelja i nešto obitelji koji su uglavnom ljubomorni i nadaju se da neće proboj na tržište uspjeti.
Eto, imate nešto, a nemate korist od toga, pa čak ako ste samo htjeli uljepšati čovječanstvo.
Tu dolazi marketing, kuc kuc, želite li da svi čuju za vaš spektakularan proizvod?
Nije laž da je ulaganje u marketing 50 posto bacanje novca, a 50 posto uspjeh. Samo je problem što ne znamo kojih 50 posto je postiglo taj uspjeh. Moramo riskirati i testirati. Test, test, test i da, ok je nekada izgubiti novac…To je biznis. Ostati u svojoj zoni komfora znači ne raditi ništa, a samim tim i nemati ništa.
Evo, sada kad smo skužili kome su potrebne, hajdemo vidjeti kome nisu. Zapratite me slobodno za nastavak ove sage o važnosti društvenih mreža o kojima pišem na samo sebi svojstven način.